setting

DrSL Research Student: selamat ulang tahun kelahiran Mr. Penyelia Kami (woooo wooooot)

selamat ulang tahun kelahiran Mr. Penyelia Kami (woooo wooooot)

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi, Mr.Penyelia Kami :-  Dr. Shahizan, selamat bertambah umur pada 15 Februari 2011....diulang semula, pada 15 Februari 2011 (yayyy!tau-tau....entry ni lambat di post...sorry ;p )
Dengan bertambahnya umur beliau, semoga kehidupan beliau  dan keluarga beliau sentiasa diberkati Allah swt....amin...

Majlis meraikan hari kelahiran Dr. Shahizan telah berlangsung di rumah beliau pada petang tersebut. Terima kasih banyak-banyak kepada Puan Liza selaku perancang utama majlis kejutan befday suaminya...sweeeeettt woooo.... (;  Majlis kejutan tersebut bukan sahaja dihadiri oleh DrSL group dan keluarga Dr, tetapi turut diporak-perandakan oleh pelajar-pelajar PSM dibawah seliaan Dr.Shahizan. Makanan yang dihidangkan pada majlis tersebut sangat yummy....dan paling penting!paling penting!kek befday Dr. sangat sedap!


Semoga sambutan kelahiran Dr.Shahizan tahun depan,kita dapat sambut di SEOUL GARDEN kaeyh Dr. Nanti untuk next befday Dr, kita pergi time office hour (2-4pm) dapat murah sikit...sila penuhi impian anak-anak research Dr ya T.T '....Untuk mengakhiri entry kali ini, ribuan terima kasih kepada Dr.Shahizan dan Puan Liza sekeluarga kerana telah menjemput kami sekaligus dapat makan free...semoga Dr sekeluarga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sihat sentiasa...amin

                          HAPPY  belated BIRTHDAY DR SHAHIZAN!!!

No comments:

Post a Comment

Copyright © DrSL Research Student Urang-kurai